
گزارش عملکرد موسسه حفاظتی و مراقبتی حافظ گستر سراج یزد – سال ۱۴۰۳
موسسه حافظ گستر سراج بهعنوان یکی از مجموعههای فعال در حوزه خدمات حفاظتی و مراقبتی، در سال ۱۴۰۳ اقدامات گستردهای در راستای تأمین امنیت، ارائه خدمات نگهبانی و جذب سرمایه انجام داده است.
۱. بکارگیری نیروهای حفاظتی در قالب قراردادهای مختلف
در سال ۱۴۰۳، موسسه با بهکارگیری ۱۳۰ نفر نیرو در ۱۸ قرارداد مختلف، خدمات حفاظتی و مراقبتی را به کارفرمایان ارائه داده است.
این قراردادها شامل:
– قراردادهای حداقل ۳ نفره تا حداکثر ۳۰ نفره
– ارائه خدمات در پروژههای موقت و مقطعی مانند:
– برنامههای مسابقات ورزشی
– نمایشگاههای بهاره و پاییزه
۲. حجم کاری و ساعات خدمترسانی
بهطور میانگین، هر نیروی حفاظتی در سال، ۱۴۰ مأموریت را با مجموع ۲۰۰ ساعت کاری در ماه انجام داده است. این حجم کاری نشاندهنده سطح تعهد و پوشش گسترده موسسه در پروژههای مختلف است.
۳. مدیریت مالی، حقوق و مزایای نیروهای حفاظتی
– موسسه در سال ۱۴۰۳ حدود ۳۵ میلیارد تومان در قالب پرداخت حقوق و مزایا به نیروهای تحت امر خود پرداخت کرده است.
– ۹۵ درصد این گردش مالی مستقیماً به حقوق نیروهای حفاظتی اختصاص یافته و ۵ درصد آن بهعنوان حق مدیریت موسسه برداشت شده است.
– خدمات رفاهی و مزایای پرداختی به نیروها شامل:
– پرداخت حق بیمه بیمه تأمین اجتماعی
– پرداخت حق مسکن، بن کارگری و سایر مزایا
– تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ دست لباس و تجهیزات حفاظتی
۴. چالش نقدینگی و جذب سرمایه
یکی از مشکلات اصلی موسسه در سال ۱۴۰۳، نیاز به نقدینگی جهت پرداخت حقوق و مزایا بوده زیرا ماهانه حدود ۲ الی ۳ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق نیروها نیاز است.
– با توجه به اینکه طرفهای قرارداد معمولاً با تأخیر یک تا دوماهه پرداختها را انجام میدهند، موسسه برای تأمین نقدینگی اقدام به جذب ۵ میلیارد تومان سرمایه کرده است.
– پیگیری درخواست وام از دو بانک مهر و مسکن به مبلغ یک میلیارد تومان انجام شده است.
۵. انجام حسابرسی مالی و رشد سالانه
– حسابرسی مالی سال ۱۴۰۲ با موفقیت انجام شد.
– در سال ۱۴۰۳، موسسه رشد ۱۰ درصدی را در دو بخش افزایش تعداد نیروهای بهکارگیریشده و افزایش منابع مالی تجربه کرده است.
۶. خدمات جانبی و پشتیبانی
– موسسه علاوه بر خدمات حفاظتی، خدمات خودرویی در قالب گشتهای موتوری را برای برخی قراردادها ارائه کرده است.
– خدمات دفتری و اداری مجموعه بهطور منظم انجام شده و بهبود فرآیندهای مدیریتی در دستور کار بوده است.
روابط عمومی شرکت پیشکسوتان ماندگار غدیر